Enpäs tiedä taas mikä rassaa. Olen ollut tosi v-mäinen vaimo, taas kerrran "keskusteltiin" raksasta... Mulle on aina ollut tärkeää se, että asiat näyttää ulospäin hyviltä. Tässä taloprojektissakin ne keskeneräiset jutut, jotka rassaa mua eniten, ovat just sellaisia, jotka näkyy ulospäin. Miehellä onneksi on sen verran järkeä, että osaa laittaa töitä tärkeysjärjestykseen muidenkin syiden perusteella. Suurin ongelma mulla on tällä hetkellä se, että talon ulkolaudoitus ei ole edennyt mihinkään.

Mun henkilökohtainen - ja myös meidän parisuhdetta koskeva - dilemma on se, että arvostan ihmisiä sen mukaan, minkä verran he tekevät. Henkilöä, joka ei tee mitään, tai tekee ja ei saa valmiiksi, ei juuri ole mun mielestä syytä arvostaa. Toki mä itsekin ymmärrän, että näin ei pitäisi tehdä.
Päästään taas siihen takaisin, että en anna arvoa miehen työlle, vaikka toinen on tehnyt tämän neljä kuukautta töitä miltei kellonympäri. Itse täällä netissä sitten marisin, vaikka mulla on hetki vapaatakin, silloin kun Liinu nukkuu. Jees, ei noista "keskusteluista" itsellekään kovin kaksinen fiilis jää.

Taidan lopetta tän epämääräisen marinan ja käydä päiväunille. Kivaa olisi olla virkeä ja terhakka, mutta kun ei jaksa, niin ei vaan jaksa.

Sivupohjan sentään sain vaihdettua, myös tämä uusi sivupohja on Herkulta. Kiitos hänelle :)