Siis mä en ymmärrä sitä, kun sanotaan, että jos ottaa vaikka vain vähän omaa aikaa, niin sitten jaksaa paljon paremmin. Joo'o, hyvä jos jollakin toimii.

Mulla se oma arki iskee vielä vaan masentavampana, kun olen päässyt siitä hetkeksi eroon. Ehdin perheestäni erossa ollessa tosi nopeasti unohtaa, miten hermoja raastavaa tuon kohta kolmeveen kanssa on. Sitten kun pääsee takaisin kotiin, muisti virkistyy nopeasti, hermot kiristyy vielä nopeammin ja sama leikki pyörii taas. 

Eihän mulla porealtaassa istuessani ollut mitään ongelmia jaksamisen kanssa: ihan päinvastoin - jaksoin mainiosti, olin hyvillä mielin ja mikään ei painanut mieltä. Mutta entäs nyt kotona sitten: ihan samat riidat meillä on Liinun kanssa aamupesulle, syömään ja päiväunille menosta ja sama vääntö vaatteiden pukemisesta. Ei mun pinna näytä porealtaassa makoilulla pidentyvän.