Laitoin just lääkärille sähköpostissa taulukon kotiseurantamerkinnöistäni edeltäneen kuukauden ajalta. Todella mielenkiintoista nähdä, miten hän ottaa niihin kantaa. Toki olen basaalia muutellut tässä kuukauden aikana jo omin päin, ja tällä hetkellä en enää lähtisi mitään muutoksia heti tekemäänkin: nyt menee kohtalaisen hyvin näin.

Kuinkahan kukaan lääkäri voi saada minun elämästäni mitään kokonaiskuvaa: yhden viikon olin töissä ja raksalla miltei kellonympäri, yhden viikon elin ns. normaalia töihin-kotiin -elämää, yhden viikon kuntoilin aina kun vain mahdolista ja tämän viimeisimmän viikon olen ollut neljän seinän sisällä ensin Liinun sairastamisen ja nyt oman sairastamisen takia. Säädä siinä sitten basaaleja, hah!
Toki kaikki elämän "erikoisuudet" on merkitty taulukkoon, mutta silti. Ei niistä ota kukaan selvää, hädin tuskin edes minä itse, vaikka se on elämääni elämää.

Saapa nähdä, mitä lääkäri tuumaa. Huomenna se selviää, ja tuskin maltan jättää sitä täälläkään kertomatta.