Mun pitäs olla raksalla maalaamassa.
Mun pitäs viettää mukavaa ja rentoa kesälomaa kolmevuotiaan kanssa.
Mun pitäs tehdä hyvät, monipuoliset eväät raksalle.
Mun ei pitäs käyttää aikaa kotihommiin ollenkaan.
Siivota pitäs, kun Liinun kolmevuotissynttärit lähestyvät.
Ruoan pitäs olla itsetehtyä ja terveellistä.
Mun pitäs olla tarkkana rahan kanssa. 
Pitäs mennä Liinun kanssa polkupyöräilemään ja käymään leikkipuistossa.
Mun pitäs maksaa laskuja, mutta v:tuttaa, kun kaikki rahat taas menee.
Mun pitäs olla pitkäpinnaisempi Liinun kanssa.
Pitäs pestä ja silittää pyykkiä.
Pitäs olla miestä kohtaan huomaavaisempi ja jättää oma mielipide useammin vain omaan tietoon.
Pitäs käydä auto pesemässä ja toiseen vaihdattaa öljyt (tuurilla meni katsastuksesta heittämällä läpi, vaikka se on huollettu viimeksi vuonna x, vahva auto se on, tuo ooppeli)
Pitäs suunnitella ja tehdä Liinun 3-vee synttäreiden tarjottavat.
Pitäs käydä valkkaamassa sisustusmatskuja kahdestaan miehen kanssa (mihis Liinu, kysyn vaan?)
Pitäs viedä kirjat kirjastoon takaisin.
Pitäs hoitaa itseään paremmin (retuperällä ollaan, verensokerit missä lie, kintut rasvaamatta)
Pitäs tehdä joku "kesälomareissu" edes päiväseltään, Liinun kanssa tai sitten vain kahdestaan miehen kanssa (ja mihis Liinu silloin, kysyn taas?)

Joo. Pitäshän sitä. Milloinhan sitä pitäs huilata? Lomakin loppuu kohta, prkle!